
Az új igazgató kinevezésével a légitársaság nemcsak Magyarországon, de regionális szinten is erősíteni kívánja üzleti pozícióját közös marketing és értékesítési stratégiák kidolgozása révén valamint az egyes országokban sikeresnek bizonyult tevékenységek regionális szintű alkalmazásával.
Anna Chmelíková öt éve dolgozik a társaságnál, pályafutását marketing executive pozícióban kezdte Csehországban. Később a légitársaság Közép-Kelet-Európáért, valamint a Mediterrán térségért felelős Regionális Marketing Koordinátor pozícióját töltötte be. Mielőtt megkapta kinevezését, a vállalat cseh és szlovák képviseletének közös értékesítési igazgatója volt. Széleskörű tapasztalattal és ismeretekkel rendelkezik a légitársaság kereskedelmi és marketing tevékenységének irányítása terén, mivel korábbi pozícióiban már számos pán-európai kampány megvalósítását irányította és felügyelte.
Chmelíková 1997-ben szerzett diplomát a Kelet-Bohemia Egyetem bölcsész karán, angol szakon. Az új igazgató szabadidejében elsősorban sportol, olvas és mozi szenvedélyének hódol, de ezen túlmenően, kihasználva a légitársaság által nyújtotta utazási lehetőségeket, szívesen ismerkedik Ausztrália kultúrájával és hagyományaival is.
Kapcsolódó anyagok:
Ismét megelőzte a Ryanair a British Airways-t
Ismét a GE nyerte a BA 2,6 milliárdos karbantartási pályázatát
Hatszáz menedzserét rúgja ki a British Airways