2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új kreatív vezetők érkeztek az Insomnia Reklámügynökséghez: Bóta Balázs kreatív igazgatóként, de la Torre Dániel pedig művészeti vezetőként erősíti az ügynökség csapatát.

Bóta Balázs

Bóta Balázs közel tízéves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik, és mind a digitális, mind az ATL/BTL-kommunikáció a szakterületeihez tartozik. Az iparművészeti szakközépiskolát követően a Pécsi Tudományegyetemen szerzett diplomát festőművész–művésztanár szakon, emellett multimédia szoftver-fejlesztő képesítéssel bővítette ismereteit. Kezdetben grafikusként, később művészeti vezetőként dolgozott hazai online ügynökségeknél. A Freestart, Nextra, és a Kirowski art directori feladatait követően 2003-tól 2009-ig az Ogilvy & Mather munkatársa lett. Az Ogilvynél művészeti vezetőként kezdett, később a Pannon majd az OgilvyOne kreatív csoportvezetőjeként folytatta munkáját.

Az ő közreműködésével nyerte el az Ogilvy többek között a Pannon offline-online, a Nestlé corporate, a Procter & Gamble regionális, a MOL és a Raiffeisen Bank reklámügynökségi megbízásait. Emellett dolgozott a Ford, a Gillette, a Braun, a Duracell, az Oral-B és a British American Tobacco regionális és hazai kampányain.

A havannai születésű de la Torre Dániel a Tótfalusi Kis Miklós Nyomdaipari Szakiskolában folytatott kiadványszerkesztői tanulmányokat, majd a Moholy Nagy Művészeti Egyetemen szerzett tipográfusi végzettséget. Pályafutását az Atlantic Star Reklámügynökségnél kezdte, ahol már olyan márkákkal dolgozott designer grafikusként, mint a Honda és a Samsung. 2005-ben a Young & Rubicam Reklámügynökséghez került, ahol művészeti vezető lett, s a Fiat Magyarország, a Pepsi és a Danone kampányain is dolgozott. 2008 és 2009 között a Saatchi & Saatchi Reklámügynökség művészeti vezetőjeként a T-Mobile és a WWF kampányaiért felelt.

Szívéhez közel állnak az olyan kisebb volumenű projektek, mint a "Rent a Trabant"-kampány, vagy a New Yorki Magyar Kulturális Központ számára tervezett kiadványok.

Az Insomnia Reklámügynökségnél mindketten céljuknak tekintik, hogy eddigi tapasztalataikkal új lendületet adjanak a kreatív csapatnak, s akár szakmai megmérettetéseken is bizonyítsák rátermettségüket, hozzáértésüket.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Egyről a kettőre rovatában olvashatnak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!