Több nyereséges év után 2003 első kilenc hónapjában az egészségoldal 2,82, míg idén ugyanebben az időszakban már 9,85 millió dollár veszteséget könyvelt el. Ennek nagy része az értékesítési- és marketigköltségek 50 százalékos növekedésének köszönhető. Idén a 31 millió dolláros marketingbüdzsé 15 százalékkal fog nőni, tudta meg az Advertising Age.
[ajanlo=90][igazitas=left/] Az újonnan indított magazin a felhasználók egyedi érdeklődési köre alapján személyre szabható: a 13 témakörből négy szabadon választott kategória alapján állhatók össze a cikkek. A témakörök szerinti differenciálás a hirdetők számára is lehetővé teszi, hogy reklámanyagaikat egy jól körülírható célközönségnek juttassák el.
A magazin abban is különbözik a hagyományos webes tartalmaktól, hogy a hagyományos nyomtatott újságokra hasonlít, ugyanúgy lehet lapozni, és a felépítése is azonos. A nyomtatott változattal ellentétben viszont ez a kiadvány multimédiás tartalmakat is közvetít, valamint interaktív – az olvasók tehát online kitölthetik a kérdőíveket, vagy akár vásárolhatnak is.
A hirdetések azonban ugyanúgy viszonyulnak a szerkesztőségi tartalmakhoz, mint nyomtatásban. Ez pedig a kiadói konferenciák tanúsága szerint megegyezik azzal, amit a hagyományos lapok olvasói elvárnak egy magazintól, és éles ellentétben áll a tévé- vagy az internetes reklámok önállóságával.
A szakértők szerint az ötlet sikerességét is az dönti majd el, hogy a felhasználók, akik hozzá vannak szokva, hogy a tartalmakat egy jól emészthető, de nyilvánvalóan web-centrikus formában tálalják, hogyan fogadják majd a hagyományos magazin formátumával bíró online kiadványt.
Menedzsment Fórum
Új online magazint indít az eDiets
A diétákkal és egészséges táplálkozással foglalkozó amerikai eDiets ingyenes online magazint indít. A megjelenését illetően klasszikus nyomtatott magazinokra emlékeztető kiadványt 13 millió regisztrált felhasználónak küldik szét. Az eDiets vezetősége ettől a lépéstől a hirdetők körének kiszélesítését, valamint új felhasználók bekapcsolódását reméli.