Varga Dorottya a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján szerezte diplomáját kereskedelmi közgazdászként, marketing szakirányon. Pályáját a Wallis Motor Kft.-nél kezdte marketing asszisztensként, majd később a Wallis Motor Pest autókereskedésnél lett marketingvezető. 2004-ben került a McCann Erickson Reklámügynökséghez account executive menedzserként, ahol szintén a járműipar vált a szakterületévé.
Az Opelnak is dolgozott
2008-tól account directorként felelt az Opel magyarországi kommunikációjáért, különös tekintettel az új autók bevezetésére, a márkakereskedői hálózatra és az aftersales kommunikációra. Emellett olyan márkák számára dolgozott, mint az Iglo és a Lufthansa.
Az Insomnia Reklámügynökségnél projektmenedzserként már meglévő projekteket is koordinál majd, de szerepe lesz az új ügyfelek megszerzésében is.
"Nagyon örültem a lehetőségnek, hogy egy teljes mértékig magyar tulajdonú ügynökséghez kerülhetek, mert szívesen kipróbáltam volna magam a multinacionális környezet után egy másfajta közegben is. Remélem, hogy az Insomniánál is lesz közöm a járműiparhoz, de bármilyen új feladatra nyitott vagyok" – mondta el az új pozíciójával kapcsolatban Varga Dorottya.
Menedzsment Fórum