1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ elsőszámú hamburgerlánca komolyan gondolja a megújulást. Ennek jegyében mutatták be a cég új marketingstratégiáját. A McDonalds a kreatív hirdetések mellett új jelmondatot is választott: I'm Lovin' It, amely a jelenlegi Smile-t cserélte le.

Egyes szakemberek bár elismerik, hogy a McDonald's brandet meg kell újítani, a problémák gyökerét azonban másban látják. Korábban is többször felemlegették a hamburgerlánc kapcsán, hogy menürendszere nem volt képes megújulni az elmúlt időszakban. Pontosan 20 éve sikerült utoljára olyan új terméket piacra dobni a Chicken McNuggets formájában, amely tartósan a fogyasztók kedvencévé vált. Szintén probléma, hogy korábban a merchandise termékek kapcsán rendkívül nagy népszerűségnek örvendő Happy Meal menük forgalma is megszenvedi a filmipar - azon belül a McDonald's partner Walt Disney - gyengélkedését.

Sokak szerint a mostani arculat újjáépítés csak akkor lehet tartósan sikeres, ha a cég "a konyában is rendet csinál, nem csak a pultnál". A "mekik" presztízse ugyanis meredeken zuhant az elmúlt években, amely csak többfrontos küzdelemben állítható meg.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!