Mind India, mind Kína a következő néhány év során a legfontosabb rágógumi-piacok közé fog tartozni az Euromonitor adatai szerint, amely Indiának 86,5 milliárd dolláros, Kínának 809 milliós forgalmat jósol 2008-ra, idézi az elemzést a Food and Drink Europe.
[ajanlo=90][igazitas=left/] Az akvizíción kívül a termékfejlesztés is új távlatokat nyitott a világ legnagyobb rágógumigyártója számára 2004-ben. Az Eclipse Flash 2002-es sikerére alapozva a Wrigley márkanév alatt megjelentek az első nem rágógumi-alapú termékek, valamint az Eclipse palettáján belül a mentolos lehelletfrissítő rágnivalók, amelyek nagyjából kijelölik a cég által követni kívánt új stratégiai irányt.
Az új cukorkapiaci szegmensek meghódítása során egy másik akvizíció is lezajlott, méghozzá a Krafthoz tartozó Altoids megszerzése, amelyet így határozottan az USA piacára szorítottak vissza.
Noha az Altoids nem büszkélkedhet olyan nemzetközi jelenléttel, mint a Joyco, mégis további növekedést hozhat a Wrigley számára, amely a márka magas ismertségére építve a szűken vett rágógumipiacon kívül is terjeszkedne.
Menedzsment Fórum
Új termékekkel és akvizíciókkal fejleszt a Wrigley
A cukorkapiac újabb szegmenseibe való betörés rekord forgalmat és kiemelkedően magas nyereséget hozott év végére a Wrigleynek. Az Indiában és Kínában erős piaci részesedéssel rendelkező spanyol Joyco akvizíciója pedig a fejlődő országok piacán is biztosíthatja a rágógumigyártó növekedését.