Tesco Extra áruházzá alakítja át a kereskedelmi lánc egyik hipermarketjét, hogy a vásárlók igényeit egy új, modern környezetben elégíthesse ki. A Tesco arra törekszik, hogy az újonnan átalakított áruházában a választék, a szolgáltatások sokszínűsége, az áruházi környezet, a személyzet felkészültsége és a kiszolgálás is extra minőségű legyen, állítja a vállalat.
Az első Tesco Extra több mint 5000 új terméket kínál vásárlóinak, és eladóterébe új szolgáltatási egységeket is bevezet. Az elmúlt hónapok átalakítása során többek között megújult az áruház péksége, csemege-, sajt és húspultja, borválasztéka, műszaki és ruházati osztálya. De a „bolt az áruházban” koncepció keretében az eladótérben külön Tesco Optika, Fotó bolt és Telefon szaküzlet is várja a vásárlókat péntektől.
A Tesco Extra áruházában a korszerűsített üvegvisszaváltón kívül egy úgynevezett Újrahasznosító pont és visszaváltó centrum is található, melynek köszönhetően egy helyen válthatóak vissza az elektromos/elektronikai-, a fólia-, a papír-, az üveg-, a vállfa- és a kupakhulladékok is.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és második legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22 ezer munkavállalót alkalmaz. A vállalat 16 éves magyarországi működése során eddig 106 hipermarketet nyitott, s mára piacvezetőként közel hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten.
MTI