Ezzel egy időben elkezdődött a másfél éve piacra lépett cég stratégiai és szervezeti átalakítása. A tranzakció pénzügyi részleteiről a felek nem kívántak nyilatkozni. A társaság árbevétele ez idén várhatóan 300 millió forint körül alakul, jövőre pedig 50 százalékos növekedést remélnek. A kiadó vezetését a jövőben a másik tulajdonos, Fellner Krisztián veszi át. Az új vezető a Flyerz alapítását megelőzően a magyarországi Pepsinél töltött 10 évet, ahol üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott, ezt követően egy nagy múltú, a napi fogyasztási cikkek piacára szakosodott tanácsadó cég vezető konzulense lett.
Az új szakemberek irányításával kerül sor a Flyerz első közterületi kampányára és utcai promóciójára. November közepétől óriásplakátokkal, magnumtáblákkal, citylightokkal és alternatív felületekkel hirdetik az újságot, miközben 80 fős flygirl különítményük Budapest utcáin és bevásárlóközpontjaiban kerül közelebbi kapcsolatba a lap eddigi és jövőbeli olvasóival. A kampányra a cég 50 millió feletti összeget költ. A promóció alatt az újság példányszáma megduplázódik majd - számol be a Világgazdaság.