Január elsejétől Bojan Poljičak a Xerox Magyarország Kft. ügyvezetője. Az új igazgató elsődleges célja, hogy növelje az irodai szegmens és a szolgáltatási üzletág piaci részesedését, valamint folytatva a korábbi évek tendenciáját, idén is legalább 10 százalékkal fokozza a vállalat nyereségességét, derül ki a cég Menedzsment Fórumhoz eljuttatott közleményéből.
A Xerox Magyarország egy éve regionális központként támogatja a horvát és szlovén leányvállalatok tevékenységét, és az ügyvezetői feladatokat is az új közös igazgató látja el. Bojan Poljičak kinevezését megelőzően egy évig Közép-Kelet-Európában a Xerox regionális marketing vezetője volt.
Közreműködött a cég vállalati struktúrájának átalakításában, melynek során a hagyományos földrajzi megközelítéssel szakítva a hasonló értékesítési volumenű és jelentős fejlődési lehetőségekkel bíró országokat sorolta közös irányítás alá, és létrehozta a fejlődő piacok operációját (Developing Markets Operation).
Ebben a pozícióban Poljičak irányítása alá tartozott a Xerox mindhárom, irodai, termelési és szolgáltatási üzletágának teljes marketing kommunikációs tevékenysége. 2002-2003-ban Bojan Poljičak a Xerox Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatójaként kulcsszerepet játszott a térség konszolidációs programjának kidolgozásában és megvalósításában.
Korábban Poljičak a Xerox horvátországi képviseletét vezette három évig, 1999-től 2001 decemberéig. Feladatkörébe tartozott a Xerox termék és szolgáltatás portfoliójához illeszkedő, többféle csatornát ötvöző értékesítési struktúra kialakítása, valamint a rövid, közép és hosszú távú üzleti stratégia kidolgozása.
Bojan Poljičak 1997-től a Xerox munkatársa. 1994-ben a Zágrábi Egyetemen diplomázott közgazdászként, később részt vett a Xerox több felsőfokú vezetőképző programjában; anyanyelvi szinten beszél angolul. 37 éves, nős, két gyermek apja.
Új vezető a Xerox Magyarország élén
Január elsejétől Bojan Poljičak a Xerox Magyarország Kft. ügyvezetője. Az új igazgató elsődleges célja, hogy növelje az irodai szegmens és a szolgáltatási üzletág piaci részesedését, valamint folytatva a korábbi évek tendenciáját, idén is legalább 10 százalékkal fokozza a vállalat nyereségességét, derül ki a cég Menedzsment Fórumhoz eljuttatott közleményéből.