
Az Adidas-Salamon AG azonnali hatállyal Erich Stammingert nevezte ki az Adidas márka elnökévé és vezérigazgatójává. Ebben az újonnan létrehozott pozícióban Stamminger az Adidasért, mint márkáért felel majd, és a csoport továbbra is hivatalban maradó elnök-vezérigazgatójának, Herbert Hainernek tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.
A 48 éves üzletember 1983 óta dolgozik a német cégnél, majd 2004-ben kinevezték az amerikai részleg, az Adidas America Inc. vezetőjévé. Itt az volt a feladata, hogy gyengítse a Nike hegemóniáját az amerikai piacon. Ezt a Reebok felvásárlásával próbálta meg elérni az üzletember - írta a Yahoo News.
A szakértők az elmúlt időszakban árgus szemmel figyelték az amerikai Nike és a német Adidas egyre kiélezettebb versengését. A német vállalat korábbi lépése, vagyis a sportfelszerelés piac harmadik számú szereplőjének, a Reeboknak a felvásárlása még inkább polarizálja a piacot - számolt be korábban az mfor.hu.