A nemrégiben bemutatott gyártási és logisztikai rendszer hansználatával a termékek 24-72 órán belül elérnek a címzetthez. A németországi Rohrbachban felépült egy európai központ, mely az ottani teljes kereskedelmi és ipari folyamat egységes rendszer része.
A több mint 300 ezer vevővel rendelkező társaság céljai között szerepel az értékesítés nagyrészének online-osítása 2008-ra. A némethez hasonló rendszer már működik Szlovákiában, Csehországban, jövő nyáron pedig már hazánkban is elérhető lesz.
A hazai leányvállalat honlapján már ma is látható az anyacég teljes termékkatalógusa, ám ez még csak egyoldalú kapcsolat a vevő és a cég között. A hazai vevőkör többségét 15 fős mérnök-szaktanácsadó csapat szolgálja ki, az értékesítést 30 viszonteladó is segíti, értesült a Világgazdaság.
Kapcsolódó anyagok:
Automatizált karbantartás magyar fejlesztésben
Magyarországra jöhet az automata postagép