1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyarországon is hódító retrohullámot meglovagolva egy fiatal vállalkozókból álló cég újraélesztette a nyolcvanas évek két magyar ruházati márkáját, a Seniort és a Métát; a szabadidőruhák modelljeit itthon tervezik és gyártják, magyar alapanyagokat használnak fel hozzá, a termékek értékesítését pedig webshopon keresztül végzik - írta a Világgazdaság.

A cég jelenleg tapogatózik, hogyan reagál a piac a termékekre, ennek függvényében a jövőben szélesítenék a palettájukat, és felmerült egy saját bolthálózat kiépítésének az ötlete is.

A lap emlékeztet, hogy, a hét évvel ezelőtt újjáélesztett Tisza cipő sikeres lett, az azt gyártó és forgalmazó cég ma már országszerte hat üzletet tart fenn (szemben a 2007-es kilenccel), működése stabil, árbevétele 2009-ben 154 millió, adózott eredménye 2,6 millió forint volt.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!