Újdonság, hogy a játék fődíja ezentúl nem virtuális számlaösszeg, hanem a 2006. Év Autójának választott Renault Clio személygépkocsi, amelyet a telitalálatot elérő játékosok nyernek meg. A játékban, melyhez mindössze egy ingyenes regisztráció szükséges, 7 számot kell eltalálni a 70-ből. A nyertes számok sorsolása naponta történik, derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményből.
A játékosok nyereményeiket a Fotexnet Áruházakban tudják felhasználni rendelésük meghatározott arányában. A vásárlók ezáltal fix kedvezményhez jutnak a Fotexnet Áruházakban, azok üzemeltetői pedig közvetlen ráfordítás nélkül, csak a ténylegesen realizált vásárlások után kedvezményt bizosítva jutnak egy hatékony marketingeszközhöz. Az Ingyenlottón elhelyezett hirdetések a hagyományos bannerhirdetéseknél - a hirdetés méretéből és a játék sajátosságaiból kifolyólag - mintegy 50-100-szor nagyobb átkattintási arányt generálnak.
Az új Ingyenlottó rendszeres akciókkal és tárgynyereményekkel is várja majd játékosait. Mivel a játék egyben rendkívül hatékony hirdetési felület is, a partnereinkkel együttműködve egyszerűen tudunk majd külön promóciókat szervezni a játék köré - mondta el Porkoláb Péter, a játékot üzemeltető Fotexnet Kft. ügyvezető igazgatója.
Az Ingyenlottó játékosai jelenleg 10 különböző áruházban tudják nyereményüket levásárolni a Fotexnet kereskedelmi portálján, de a résztvevő partnerek elégedettsége azt jelzi, hogy hamarosan további áruházak is csatlakoznak az akcióhoz.
Az Ingyenlottós együttműködésünknek köszönhetően nem csak áruházunk látogatottsága nőtt meg ugrásszerűen, de a forgalmi adatokon is szinte azonnal érezhető lett a játék hatása - mondta el T. Kovács János, a Xerox Áruházat üzemeltető Wallitrade Kft. cégvezetője.
Kapcsolódó anyagok:
Ciprusi céget alapított a Fotex
Megújult a Fotexnet internetes áruház