2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Továbbra is az Unilever vezeti a legnagyobb reklámköltők hazai listáját. A rangsor az elmúlt évben jelentősen változott, az élelmiszeripari cégek leszorultak az élről, miközben a top tízben a távközlési szektor négy céggel is képviselteti magát.

Az első tizenegy hónapban az éllovas Unilever listaáron 15,7 milliárd forintot fordított hirdetésekre, idézi a TNS Media Intelligence adatait a Napi Gazdaság. Az Unilever harmadik éve vezeti a legnagyobb reklámköltők listáját, míg a második helyre a tavaly még csak negyedik Procter&Gamble (13,43 milliárd) kapaszkodott fel.

Érdekes, hogy míg a listán négy távközlési vállalat is van, addig az első tízben egyetlen autós cég sem került be, miközben összességében az ágazatot a reklámpiac legjelentősebb szereplőjeként tartják nyilván. Az átrendeződést mutatja, hogy két élelmiszeripari cég (a Danone és a Brau) is kiszorult az élmezőnyből, miközben a recept nélküli - otc - gyógyszereket forgalmazó társaságok előretörtek.

Az adatok kapcsán Macher Szabolcs, az OMD Médiaügynökség ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a tavalyi 5 százalékos bővülés után idén is hasonló növekedés prognosztizálható. A legdinamikusabban az otc gyógyszer és a bankszektor fejlődik - írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!