Az eredmények kapcsán Ian Charlesworth, a Butler Csoport informatikai elemzője megjegyzi, "A SAS egyike azon kevés szállítóknak, amely a folyamatot végigkísérő Integrált Üzleti Intelligencia (IBI) infrastruktúráját kínálja az adatminőség problémájának megoldásához oly módon, hogy integrálja az adatok kinyerésének, átalakításának és betöltésének (ETL), valamint az adatok megtisztításának folyamatait."
A Butler Csoport az Integrált Üzleti Intelligenciáról (BI) szóló jelentésében úgy vélte, "a BI-szállítók nem tekinthetik az adatminőséget valaki más problémájának, hanem alapvető üzleti és technológiai szükségszerűségnek, amely megalapoz minden egyes BI-tevékenységet".
Vakon kampányol a cégek kétharmada
A vállalatok 66 százaléka ismerte el, hogy pontatlan és hiányos adatokat használnak működésük során, és úgy vélik, hogy a jobb adatminőség és pontosság javítaná az ügyfelek kiszolgálását, elégedettségét és hűségét. A válaszadók 81 százaléka azt is bevallja, hogy a hiányos ügyféladatok hatással vannak kampányaik eredményességére.