1p

Az internetes fogadások értéke egyelőre csak a teljes hazai sportfogadási piac 2-3 százalékát teszik ki, de a lehetőségek máris felkeltették a potenciális szereplők érdeklődését, írja a Napi Gazdaság.

A legnagyobb internetes szerencsejátékcég, a Sportingbet Plc. annak ellenére kezdett új kampányba, hogy ősszel magyar médiavásárló partnerét már félmillió fortintra bírságolták. A Szerencsejáték Felügyelet szerint a Magyar Köztársaság területén csak itt beszerzett engedéllyel lehet távközlési eszközöket igénybe vevő szerencsejátékot szervezni, a Sportingbet viszont arra hivatkozik, hogy rendelkezik az uniós normáknak megfelelő engedélyekkel, és ez elegendő a működéséhez.

Újabb reklámkampányát már közvetlenül külföldről szervezte meg az angliai bejegyzésű cég, az őszi bírság ellen fellebbezett, és a jogvita ellenére elindította a magyar felhasználóknak szóló weboldalát.

Nem várt sokat a válasszal a Szerencsejáték Rt. sem: a társaság néhány hónapon belül elindítja új internetes sportfogadási játékait a már meglévő totó és lottó mellett. Tavaly az internetes, telefonos és sms-ben megkötött fogadásokból 213 millió forintos árbevétele származott a cégnek, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!