1p

A világ legnagyobb csipgyártója, az Intel új vállalati szlogent vezet be egy nagyszabású rebranding keretein belül.

Az új logó

A társaság megválik az "Intel Inside" szlogentől, a gyártó ezentúl a "Leap Ahead" szóösszetétellel buzdítja felhasználóit.

A vállalat egyúttal lecseréli logóját is. Az Intel újraértékeli saját helyzetét, és számos digitális termék technológiáját adja ezentúl, nem csak a személyi számítógépek piacán lesz jelen.

A vállalat vezére, Paul Ottelini január 5-én a Las Vegas-i műszaki termékek óriás bemutatóján lebbenti fel a fátylat az új globális marketing kampányáról, írja a BBC.

Az Interbrand ügynökség adatai szerint az Intel a világ ötödik legértékesebb márkája, értékét elemzők 36 milliárd dollára becsülik.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
A BMW technológiai partnere lett az Intel
Az Intel egymilliárd dollárt fektet Indiába
350 millió dollárért ruház be az Intel

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!