1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ legnagyobb csipgyártója, az Intel új vállalati szlogent vezet be egy nagyszabású rebranding keretein belül.

Az új logó

A társaság megválik az "Intel Inside" szlogentől, a gyártó ezentúl a "Leap Ahead" szóösszetétellel buzdítja felhasználóit.

A vállalat egyúttal lecseréli logóját is. Az Intel újraértékeli saját helyzetét, és számos digitális termék technológiáját adja ezentúl, nem csak a személyi számítógépek piacán lesz jelen.

A vállalat vezére, Paul Ottelini január 5-én a Las Vegas-i műszaki termékek óriás bemutatóján lebbenti fel a fátylat az új globális marketing kampányáról, írja a BBC.

Az Interbrand ügynökség adatai szerint az Intel a világ ötödik legértékesebb márkája, értékét elemzők 36 milliárd dollára becsülik.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
A BMW technológiai partnere lett az Intel
Az Intel egymilliárd dollárt fektet Indiába
350 millió dollárért ruház be az Intel

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!