2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A meleg és leszbikus szervezetek arra kérték hétfőn a Ford céget, hogy helyezze vissza Jaguar és Land Rover luxusmárkáinak reklámjait melegeknek szánt médiumokba, és határolódjon el attól a meleg-ellenes csoporttól, mely bojkottálta az autógyártó járműveit.

Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, a Ford határozottan cáfolta, hogy bármilyen megkülönböztetésről lenne szó, vagy érdekcsoportok hatására hozta volna meg a döntést, és az üzleti szempontokat hangsúlyozta a cég szóvivője.

A Ford képviselői Washingtonban találkoztak a Human Rights Campaign, the Gay & Lesbian Alliance Against Defamation és 17 másik jogvédő szervezet képviselőivel hogy tisztázzák az ügyet. A lépést egy héttel előzte meg az American Family Association (AFA) bejelentése, mely szerint már nem folytatják májusban elkezdett bojkottjukat az autómárkával szemben. A szövetségnek az volt a kifogása a Forddal szemben, hogy túl meleg-barát volt.

Joe Solmonese, a Human Rights Campaign elnöke arra szólította fel az autógyártót, hogy határolódjon el az AFA-tól, és indítsa újra reklámjait az érintett orgánumokban.

A Ford a veszteséges Premier Automotive Group részlegénél végrehajtandó költségcsökkentéssel magyarázta a lépést, az említett két márkát gyártó divízió ugyanis a harmadik negyedévben 108 millió dollár mínuszról adott számot. Mint mondta, ha valós diszkriminációról lenne szó, akkor a - szintén hozzájuk tartozó - Volvo reklámjai sem jelenének meg a jövőben a melegeknek szóló orgánumokban, számolt be az mfor.hu.

A vállalat illetékese ugyan nem hozta nyilvánosságra az ilyen típusú költéseket, de az elemzők szerint a vállalat marketing büdzséjéhez képest elenyésző összegről van szó, így inkább jelzésértékű lehet a lépés.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Botrány kerekedett a Ford reklámok visszavonásából
Meleg turistákra hajt Franciaország
Melegtévé: itthon még szabad a pálya
Munkahelyi diszkrimináció: velünk vagy ellenünk

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!