Jonathan D. Rich, a Goodyear észak-amerikai részlegének elnöke elmondta, a gyenge, egész iparágat érintő időszak és a magas nyersanyagárak miatt a vállalat ez évi bevétele a 2005-ös szint alá fog süllyedni - írja a Houston Chronicle.
A visszaesés 10 saját márkát érintett, melyek kis számban kerültek nagykereskedelmi forgalomba. Ezek 300 millió dolláros forgalmat hoznak a cég számára és 8 millió darabot gyártottak belőle öt észak-amerikai üzemben. A vállalat sajátmárkás üzletágának egyharmadát teszik ki.
"Bízunk benne, hogy ezt a stratégiai lépést 5 százalékos bevételjavulás fogja követni az elkövetkező években. A Goodyearnél azt várjuk, hogy a cég bevétele évről évre nőni fog" - mondta Robert J. Keegan, elnök-vezérigazgató.
Menedzsment Fórum
Visszavesz az USA-ban a Goodyear
A Goodyear gumiabroncs-gyártó vállalat, a világ harmadik legnagyobb előállítója bejelentette, kivonul saját márkájával az észak-amerikai abroncspiacról és a profitábilisabb márkákra, termékekre fog koncentrálni.