2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A legnagyobb európai divatlánc Hollandiában teszteli először a közeljövőben nyíló webáruházát. Amennyiben beválik, más országokban is megjelennek hasonló szolgáltatásokkal, írja a Világgazdaság.

Svédországban már bevált az online vásárlás, a cég most kíváncsian várja a holland teszt eredményeit, mivel ettől teszi függővé a szolgáltatás tömeges megjelenését. Szakértők szerint azonban nem is ez, hanem az agresszív kelet-európai terjeszkedés lesz a cég fő irányvonala a következő években.

[ajanlo=387][igazitas=left/]A társaság várhatóan bővíti hálózatát a lengyel, cseh, szlovén és hazai piacon is, míg Oroszországba, a Balti államokba, valamint Kínába később próbál betörni. Hazánkban csak egy kisebb üzlettel vannak jelen, ám jövő év márciusára megnyitják kétezer négyzetméteres áruházukat is, olvasható a Világgazdaságban.

A napokban kerül a Hennes boltjaiba Stella McCartney legújabb kollekciója, melyet kifejezetten a láncnak tervezett. Korábban a Menedzsment Fórum is beszámolt róla, hogy a kampányban eredetileg szereplő, botrányairól híres Kate Moss helyett a vállalat az utolsó percben megfelelő utódot talált Mariacarla Boscono olasz modell személyében. A bevezetés teljese költségét mintegy 15 millió euróra becslik.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!