Svédországban már bevált az online vásárlás, a cég most kíváncsian várja a holland teszt eredményeit, mivel ettől teszi függővé a szolgáltatás tömeges megjelenését. Szakértők szerint azonban nem is ez, hanem az agresszív kelet-európai terjeszkedés lesz a cég fő irányvonala a következő években.
[ajanlo=387][igazitas=left/]A társaság várhatóan bővíti hálózatát a lengyel, cseh, szlovén és hazai piacon is, míg Oroszországba, a Balti államokba, valamint Kínába később próbál betörni. Hazánkban csak egy kisebb üzlettel vannak jelen, ám jövő év márciusára megnyitják kétezer négyzetméteres áruházukat is, olvasható a Világgazdaságban.
A napokban kerül a Hennes boltjaiba Stella McCartney legújabb kollekciója, melyet kifejezetten a láncnak tervezett. Korábban a Menedzsment Fórum is beszámolt róla, hogy a kampányban eredetileg szereplő, botrányairól híres Kate Moss helyett a vállalat az utolsó percben megfelelő utódot talált Mariacarla Boscono olasz modell személyében. A bevezetés teljese költségét mintegy 15 millió euróra becslik.