2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Elfogadta az Európai Bizottság tegnapi ülése az új televíziós irányelv tervezetét. A javaslat lehetővé tenné a burkolt reklám alkalmazását, illetve lazítaná a reklámidőkre vonatkozó szabályozásokat, írja a Világgazdaság.

A javaslat a televíziós hirdetési rendszer liberalizálását tűzte ki célul. A burkolt reklám - az úgynevezett termékelhelyezés - engedélyezésével a tévésorozatokban, filmekben felismerhető kereskedelmi cikkek, szolgáltatások bukkanhatnak fel. A tervezet szerint a nézőket tájékoztatnák a film elkezdése előtt arról, hogy abban rejtett reklám szerepel. Az olyan bújtatott hirdetési formák, amikor a márkák a nézőket félrevezető módon jelennek meg a filmekben, továbbra is tilosak lesznek. Emellett a reklám a filmekben nem kerülhet nagyon előtérbe, míg a hír-, a gyermek- és a vallási műsorokban ezentúl sem szerepelhetnek.

A lazítással a televízió társaságok komoly bevételi forráshoz juthatnak a digitális és kábelcsatornákkal folytatott versenyben. A bizottság javaslata azzal is érvel, hogy a termékelhelyezés már bevett gyakorlat az európai mozifilmek körében.

A reklámidővel kapcsolatban a tervezet megszüntetné azt a gyakorlatot, hogy csak blokkokban lehessen reklámokat közölni. A tévétársaságok a jövőben megválaszthatnák a számukra legjobb időpontot a reklámok sugárzására is. Óránként azonban ezentúl sem haladhatná meg a reklámok ideje a 12 percet, írja a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!