Az AOL Time Warner keddi bejelentése szerint az America Online internetszolgáltató jövőre a hirdetési és a kereskedelmi piacon lényeges bevételcsökkenésre számít, az erre utaló jelek már az idén mutatkoznak. Az AOL Time Warner kedden találkozót rendezett, amelyen nyilvánosságra hozták az America Online megmentésére tervezett elgondolásokat. A találkozón azt is elmondták, hogy az America Online 40-50 százalékos hirdetési-kereskedelmi veszteségét nagyrészben ellensúlyozza az előfizetői piac pozitív eredménye. Ennek alapján a világ elsőszámú internetszolgáltatója 2003-ban változatlan bevételre számíthat.
Az AOL Time Warner Inc. kedden, közép-európai idő szerint késő délután 14,82 dollár volt a New York-i értéktőzsdén, 1,75 dollárral, azaz 10,56 százalékkal olcsóbb a hétfői zárónál. Ötvenkét héten belül a csúcsa 35,97 dollár volt, tavaly december elején, a mélypontja 8,70 dollár, idén július végén.
Zuhanó bevételeket jelez az online reklámpiacon az AOL
Az amerikai AOL Time Warner médiacég jövőre a bevételek jelentős esésére számít a hirdetések piacán.