1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nagy átrendeződés várható a közlekedés- és vidékfejlesztésben.

„Pünkösdi királyságnak bizonyult Vitézy Dávid nagy tarolása, amivel mindent maga alá gyűrt a közlekedés területén, amit csak lehetett”

– ezt írta posztjában a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE). A korábbi Budapest Fejlesztési Központ utódcégét, a 300 fős Nemzeti Közlekedési Központot (NKK) egy rendelettel elvették a Palkovics László vezette Technológiai és Ipari Minisztériumtól; Vitézy Dávid az NKK vezetője volt, államtitkári rangban, viszont az új tulajdonos a Lázár János vezette Építési és Beruházási Minisztérium.

A telex emlékeztet, hogy Lázár lépése nem volt meglepő, mert a Miniszterelnökség már két hónapja jelezte, hogy a Budapesti Fejlesztési Központ ellátta feladatok várhatóan Lázár János tárcájához kerülnek.

Lázár János Mezőhegyesen. Fotó: Bánkuti András
Lázár János Mezőhegyesen. Fotó: Bánkuti András

Az átvett beruházások nagy része a fővároshoz kötődik: a HÉV-ek felújítása, a Déli körvasút, a Pázmány Campus példának okáért. Elképzelhető, hogy ezek a projektek háttérbe szorulhatnak, mivel Lázár János korábban többször emlékeztetett, hogy szerinte a vidék fejlesztése sokkal fontosabb, mint a fővárosé, hívta fel a figyelmet a telex.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!