3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

Marinált lazac friss, ropogós salátával, pirított magvakkal a top kategóriás étteremben? A megszokott áruválaszték a sarki kisboltban? Balaton-parti grillezés a barátokkal? Mi a közös bennük? Mindegyikhez a METRO-ban intézik a nagybevásárlást. A vevők régóta, tudatosan választják a hazai élelmiszernagykereskedő egységeit. Mi az újdonság? Erről kérdeztük Taferner Ákost, a társaság marketing osztályvezetőjét.

Mi változott a METRO stratégiájában?

2021-ben visszatértünk az induláskor cégünk alapfilozófiájának számító szemlélethez, azaz a HORECA (vendéglátóipar) és a kiskereskedő ügyfelek kiszolgálásához. Ők a kezdetektől kiemelt vevőközönségünk, akik most újra a fő fókuszba kerültek. E két csoport az árubeszerzés során alapvetően a kedvező, stabil árat és a folyamatos termékellátást értékeli. Ők adják bevételünk jelentős részét, azonban mindemellett hangsúlyozni szeretném, hogy továbbra is tárt kapukkal várjuk az egyéni vásárlókat is! A digitálisan igényelhető és akár azonnal használatba vehető  „Gourmet-kártya” is az ő, azaz az egyéni vásárlók, kényelmét szolgálja.  A nyári baráti összejövetelekhez, teraszos grillezéshez, tóparti koccintáshoz szükséges nagyobb volumenű bevásárlás esetén is érdemes hozzánk fordulni.

Vannak akcióik akár most, a nyári szezonban?

Manapság a hazai kiskereskedelemi üzletláncok között ádáz árháború, eltérő kategóriákban, de folyamatos akciózás zajlik. A METRO egységekben vevőink főként nem akciókkal, hanem következetes, hosszú távon alacsonyan tartott árakkal találkoznak. Ez az ármeghatározás minden termékkategóriában jellemző.   

Kijelenthetjük, hogy hasít a HORECA és a kiskereskedelem a METRO-ban?  

Mindkét vevőcsoport esetében dinamikus növekedést értünk el. A HORECA részesedésünk az elmúlt hónapokban gyors növekedésnek indult, köszönhetően az új értékesítési stratégiánknak és annak, hogy felépítettük Magyarország legnagyobb HORECA értékesítési csapatát. A kiszállítási üzletágunk szintén csúcsokat döntöget. Két programunk, a „Többet olcsóbban!” és a „Sztárajánlataink” ugyanarra a stratégiára épül: minél nagyobb mennyiséget vásárol valaki, annál alacsonyabb a termékek egységára. Ez az egyéni vásárlók számára is vonzó alternatíva. A számok azt mutatják, hogy e stratégia közkedvelt vásárlóink körében: a „Többet olcsóbban” termékek például átlagosan 45%-kal nagyobb arányban fogynak az előző évhez képest.

Kínálatunk kialakítása során figyelembe vesszük a nemzetközi trendeket is: különleges a hús, hal és tenger gyümölcsei választék, a hivatásos séfek és egyéni vásárlóként a főzés rajongói speciális zöldségeket és gyümölcsöket is megtalálnak nálunk. A ma divatos „gourmet világban” érték a gasztronómia rajongóinak is, hogy barátaikat, rokonaikat a jónevű séfek által is vásárolt top minőségű, különleges élelmiszerekkel kínálhatják meg.

(x)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!