1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Megvannak Mészáros Lőrinc új sportmárkájának első kuncsaftjai.

Már hétvégén debütálhat az NB I-ben Mészáros Lőrinc új sportmárkája, a szóvicces-turulos 2Rule, írja a csakfoci.hu nyomán a 24.hu.

A 2018-19-es bajnoki szezonban ráadásul egyből három élvonalbeli klub is az új márkára vált,

  • a Felcsút,
  • a Haladás
  • és a Diósgyőr is.

A hamar legendássá vált zöld-fehér-piros turul-logó.
A hamar legendássá vált zöld-fehér-piros turul-logó.

Elsőként a Haladás cserél mezt, már rögtön a szezon elejétől. Ők az Adidast váltják le, hasonlóan a később átöltöző Puskás Akadémiához, a Diósgyőr pedig a Nike-t dobja.

A magyar válogatott viszont a következő selejtezősorozatban egyelőre nem ölt Mészáros-mezt. A Magyar Labdarúgó Szövetség ugyanis 2 milliárd forintos keretszerződést kötött az adidas Budapesttel, akik az összes korosztályos válogatott, így a nemzeti tizenegy számára is leszállítják a mezeket, méghozzá a következő 4 évben. Utána viszont jó eséllyel tényleg jönnek a turulok.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!