3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ahhoz, hogy vállalkozóként sikeresen helyt tudjunk állni, nélkülözhetetlen, hogy valamilyen úton-módon el tudjuk érni a célközönségünket, vagyis azokat az embereket, akiknek szükségük lehet az általunk kínált termékekre, szolgáltatásokra, és hajlandóak értük fizetni is.

Ahhoz azonban, hogy ez megtörténhessen, először is tudnunk kell, hogy kik ezek az emberek, és hogyan tudjuk elérni őket. Ebben nyújt hatalmas segítséget a Perform Média adatbázis-építés szolgáltatása, melynek keretén belül akár egészen speciális igényeket is ki tudnak elégíteni.

Lássuk, hogy mi is az adatbázis-építés, és miért lehet szükség rá?

Mi az az adatbázis-építés?

Nem túlzás azt állítani, hogy az olyan személyes adatok, mint amilyen például a név vagy az e-mail-cím, manapság egyre nagyobb értéket képvisenekl. Különösen igaz ez akkor, ha ezeket az információkat nem ellopjuk valahonnan, hanem teljesen jogszerűen jutunk hozzájuk. 

Persze a cégünk, tevékenységünk szempontjából nem mindenkinek az adata képvisel azonos értéket. Ha például napelemek forgalmazásával foglalkozunk, akkor értelemszerűen számunkra azoknak az embereknek az adatai lesznek igazán relevánsak, s ezáltal értékesek, akikről biztosan tudjuk, hogy napelemrendszer kiépítését tervezik.

Ugyanígy, ha biztosítási tanácsadóként dolgozunk, akkor azoknak az embereknek az adataira vagyunk kíváncsiak elsősorban, akikről tudjuk, hogy biztosítást szeretnének kötni, vagy legalábbis nyitottak rá.

Csak a releváns adatbázissal érhetünk célt

Fontos látnunk, hogy az adatbázis-építésnek akkor van értelme, ha olyan emberek adatai szerepelnek benne, akikről biztosan tudjuk, hogy érdeklődést mutatnak az általunk kínált termékek, szolgáltatások iránt.

Elvégre az a célunk, hogy olyanokkal kerüljünk kapcsolatba, akik nagy eséllyel vásárolni fognak tőlünk. Ezzel biztosíthatjuk, hogy az értékesítés folyamata gyors, hatékony és természetesen eredményes legyen, miközben a vásárlóink is elégedettek lesznek azzal, amit a pénzükért kapnak.

Honnan tudhatjuk biztosan, hogy “használható” adatbázist kapunk?

Előfordulhat, hogy sehonnan, mert az adatok nem megbízható forrásból származnak - ez esetben nem lehetünk biztosak abban, hogy a célközönségünkkel fogjuk-e felvenni a kapcsolatot. Sokkal jobban járunk, ha inkább biztosra megyünk, és olyan helyről szerezzük be az információkat, ahol teljesen legális módon, például kérdőívek kitöltése által gyűjtik be azokat. 

Látható tehát, hogy az adatbázis-építés egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy fel tudjuk venni a kapcsolatot olyan emberekkel, akik érdeklődnek az általunk kínált termékek, szolgáltatások iránt. Ennek köszönhetően pedig a kapcsolatfelvételt követően nagy eséllyel vásárolnak is tőlünk.

Csak arra kell odafigyelnünk, hogy ne érjük be silány megoldásokkal, válasszunk inkább egy magas minőségű, egyéni igényekre szabott szolgáltatást, ami garantált eredményt hoz!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!