3p

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Manapság ugyanolyan népszerűségnek örvendenek a klasszikus nyomdatermékek, mint évekkel, évtizedekkel ezelőtt. Gondoljunk akár a névjegykártyákra, amit bármikor átadhatunk leendő ügyfeleinknek, vagy a szórólapokra, amelyeket autónk szélvédőjén vagy postaládánkban találunk. 

 

 

De ebbe a kategóriába tartozhat egy céges levélpapír vagy akár egy plakát az utcán. A nyomdaipari termékeken feltűnő arculati elemek legfontosabbjai a logó, a színek és a betűtípus. Ezek alapján a vásárlók és a fogyasztók egyszerűen tudják beazonosítani a hozzá tartozó céget, árucikket vagy szolgáltatást.

Nézze át Ön is a Nyomdatermékek.hu hagyományos nyomdatermékeinek széles kínálatát, hogy megismerhesse őket, és költséghatékony marketingeszközöket használhasson cége vagy szolgáltatása reklámozásához.

Vannak még akik levélpapírt használnak?

Bizony vannak! És nem is kevesen. Igazán jelentős mértékben járul hozzá vállalatunkról kialakult képhez egy ízléses, prémium minőségű, céges logóval ellátott levélpapír. Az A4-es méretű lap szükséges, hogy tartalmazza a lényegesebb elérhetőségi és egyéb adatokat.

Az örökérvényű névjegykártya

Napjainkban éppolyan szükséges, hogy állandó jelleggel legyen nálunk néhány példány ebből a bennünket képviselő tökéletes marketing eszközből. Fontos, hogy a névjegykártyán helyezzük el az alapvető adatokat, vagyis a nevet, a telefonszámot, e-mail címet és a weboldal elérhetőségét. 

Akkor ideális, ha a színek, a betűtípus, a grafika áttekinthető, dekoratív és lényegre törő. Létezik egy- és kétoldalas, álló és fekvő formátumú kártya is. Választhatunk matt vagy fényes felületnemesítést is, mely előbbi finom tapintásával, utóbbi pedig a színek kiemelésével fokozza a hatást, túl azon, hogy tartósabbá is teszik a névjegyeket.

Szórólapozzunk!

A szórólap biztosan foglalja el előkelő helyét a hagyományos nyomdatermékek népszerűségi listájának elején. Ezek az egy- vagy többoldalas változatok igazán költséghatékony eszközök, és hatalmas segítséget nyújtanak abban, hogy az információk a legkönnyebben jussanak el  a célközönséghez.

Akár postaládába is bedobhatók, szélvédőre tehetők vagy kézből-kézbe is adhatók. Szólhat többek között a tájékoztatás utazásról, tanfolyamról, rendezvényről, eseményről, de reklámozhat terméket vagy hirdethet akár szolgáltatást is. A jó szórólap könnyen áttekinthető, betűi egyszerűen olvashatóak, és pont elég információt tartalmaznak ahhoz, hogy cselekvésre ösztönözzenek.

A figyelemfelkeltő plakát

Talán a leggyakrabban szemünk elé kerülő marketingeszköz a plakát. Megpillanthatjuk egy tömegközlekedési járművön, hirdetőtáblán vagy oszlopon, a kirakatban, de intézmények alulájában, folyosóin egyaránt. A kül- és beltéri plakátoknál elmaradhatatlan az esztétikus, de feltűnő kivitel, hiszen célja a figyelemfelkeltés és a meggyőzés, lényeges, hogy érthetően és gyorsan közvetítsen tartalmat. A webáruházban ezek mellett olyan reklámeszközök, megállítótáblák, plakátkeretek, stb. is kaphatók, melyek segítenek a plakátok kihelyezésben.

Hogyan válasszunk egyszerűen?

Első lépésként meg kell hozni a döntést arról, hogy melyik nyomdatermék használata a legoptimálisabb számunkra. Ezután pedig szavazzunk a minőségi kivitelezésre. Ha kérdés adódna, a Nyomdatermékek.hu munkatársai készséggel válaszolnak, és segítenek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!