3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Napjainkban az online megoldások elkerülhetetlenül az életünk részeivé váltak – és vajon miért is ódzkodnánk tőlük, ha egyszer megkönnyítik a munkánkat, mindennapjainkat? 

Ez éppúgy igaz a vállalati környezetre is. Ma már egy cégnél nem kérdés, hanem elvárás, hogy haladjon a korral és használja a digitális technológiákat. 

Persze egy idősebb, régivágású cégvezető elsőre talán nem lelkesedik azért, hogy bevezesse például a MiniCRM felhőalapú szoftverét a vállalkozásába, de érdemes végiggondolni, hogy milyen előnyöket tartogat a digitalizáció. 

Spórolás az idővel és a költségekkel

Ez már mindjárt nem is hangzik olyan rosszul, igaz? Gondold csak végig, hogy milyen macerás minden adminisztrációt “analóg” módon, papíron vezetni. Ezeket az iratokat pedig egyrészt rendszerezni kell, hogy mindig könnyen megtalálható legyen az, amire épp szükség van, másrészt a tárolást is fontos megoldani. 

Ez pedig sok időt és pénzt emészt fel, hiszen a munkatársaknál pörög az órabér, a rengeteg papírt pedig fizikailag is el kell helyezni valahol, emiatt nagyobb irodát vagy raktárt kell bérelni, ami szintén jelentős összeg.

Ha viszont mindez digitálisan zajlik, akkor a fájlok tárolása felhőben zajlik, nincsenek aktakupacok, és a számítógépen mindenki egy egyszerű kereséssel megtalálja a szükséges dokumentumokat. 

Pozitív ügyfélélmény

Ne feledd, hogy a potenciális vevőid, ügyfeleid is minden bizonnyal jól ismerik és alkalmazzák az online megoldásokat. Így számukra sokat nyom a latban, hogy a cég, akitől vásárolnak, mennyire felkészült ilyen téren.

Vegyünk például egy klasszikus ügyfélszolgálatot: nem mindenki szeret telefonálgatni ha kérdése van egy-egy termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Ám ha cégednek csak telefonos elérhetősége van, ez sokak szemében rossz pont. 

Az e-mail alapú kapcsolatfelvétel alapvető, de ennél sokkal kényelmesebbek az űrlapok, ahol az érdeklődő akár rögtön kategorizálhatja is a kérdését. 

A legmodernebb megoldás pedig a chat, ahol a botok mellett természetesen az ügyfélszolgálatos kollégák is válaszolnak. Itt az e-mailhez képest interaktívabban zajlik a kommunikáció, az érdeklődő gyors választ kaphat a kérdésére, mindezt kényelmesen, írásban.

Hatékonyabb munkavégzés

Számlák kiállítása kézzel, számlatömbben, a készletek nyilvántartása a termékek egyesével való megszámolásával, a munkabérek kiszámolása a kézzel kitöltött jelenléti ívek alapján… csak néhány olyan munkafolyamat, amit régen nem lehetett másképp csinálni, de ma már meglehetősen elavultnak számít. 

Ha a te cégedben még bármelyik működik jelenleg is, akkor nagyon itt az ideje annak, hogy továbblépj a digitális megoldások felé! Ezzel ugyanis nagyságrendekkel hatékonyabbá és gyorsabbá teszed a munkát, hiszen a különféle szoftverek elvégzik az ember helyett a folyamatok jelentős részét.

Ma már nem sci-fi-be illő egy automata számlázórendszer vagy egy CRM-ből kiküldött e-mail, ami ráadásul még a nevén is szólítja a címzettet. Üdv a 21. században!

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!