Huszonnégy milliárd forint annak a keretmegállapodásnak az értéke, melyet a kormányközeli New Land Media és a Media Dynamics Kft. nyert meg a Nemzeti Kommunikációs Hivatal médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására kiírt tenderén, írja az Átlátszó.
Balásy Gyula cégei még február közepén nyerték meg a közbeszerzést, miután kizárták a versenyből a bormarketingért felelős kormánybiztos Rókusfalvy Pál érdekeltségét, a Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft.-t. A tender értéke az, ami csak most derült ki.
Balásyéknak a 24 milliárdos keretből a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt. és a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. részére kell szolgáltatásokat nyújtania.
Fotó: Youtube
A közbeszerzés szövege szerint feladatuk „Magyarország turisztikai célú népszerűsítése, a külföldről beutazó turizmus erősítése, magasabb státuszú utazók, valamint a belföldi lakosság megszólítása, a magyar turisztikai szolgáltatások fejlődésének kommunikálása a megfelelő célcsoportok felé”. Balásyék alvállalkozóként bevonják a Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítványt. A keretmegállapodás 12 hónapra szól, és kétszer meghosszabbítható.
A lap szerint a kommunikációs kampányokat nemcsak lebonyolítani, de mérni és értékelni is kell, továbbá el kell látni a hazai közterületi megjelenések nyomdai gyártási feladatait, és kutatni is kell. Az NKOH évente legalább 6 komplex kampánnyal számol, amelyből kettő belföldön, négy pedig külföldön zajlana.