4p

A világhírű szeszesital-márka izgalmas új kampánya inspiráló nőket mutat be, rávilágítva a történeteikre, pozitív példát állítva bárkinek. A nemzetközi kampányhoz Magyarországon - többek között - olyan nevek csatlakoztak, mint Péterfy Bori, Szabó Anna Eszter és Tomcsányi Dóri.

Már csaknem két évszázad telt el az első nőjogi mozgalmak megalapítása óta, ennek ellenére a nőknek még 2023-ban is gyakran kell szembenézniük riasztó akadályokkal. A női példaképek megjelenése a társadalomban különösen gyenge lábakon áll. Ennek ékes példája Budapest, ahol 2019-ben a mintegy 1200 köztéri műalkotás között mindössze 35 olyan van, amely nőket ábrázol. 

A Johnnie Walker legújabb kezdeményezése, a Keep Walking Magyarország épp ezt szeretné a középpontba állítani, hogy így támogassa a nők társadalmi szerepvállalását, azáltal, hogy korunk női “szuperhőseinek” történetét meséli el.

Nem egyszeri kampányról, inkább egyfajta, hosszú időn át tartó kezdeményezésről van szó, ami felhívja a nők figyelmét, hogy hagyjanak nyomokat a társadalmunkban, megerősítve ezzel kulcsfontosságú szerepüket, ami a kollektív fejlődésre és a narratívák végleges megváltoztatására irányul.

Balról jobbra: Bombera Krisztina, a kerekasztal moderátora, Tomcsányi Dóri divattervező, Szabó Anna Eszter író, újságíró, Péterfy Bori énekesnő, színésznő, és Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-közép-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója. Fotó: Mfor.hu
Balról jobbra: Bombera Krisztina, a kerekasztal moderátora, Tomcsányi Dóri divattervező, Szabó Anna Eszter író, újságíró, Péterfy Bori énekesnő, színésznő, és Ábrahám Gergely, a Diageo kelet-közép-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója. Fotó: Mfor.hu

A világ vezető whisky márkájaként rendkívül különleges helyzetben vagyunk, hiszen kiemelkedően széleskörű az elérésünk. Az üzeneteink számtalan embert érnek el, és ezért ez hatalmas felelősséggel, egyúttal lehetőséggel is jár. Az inspiráló női példaképek bemutatása révén célunk, hogy előremozdítsuk a nők ügyét, megteremtsük a jövő egyenlő és befogadó társadalmát, ahol minden nő és lány büszkén járhatja saját útját és hagyhat nyomot a világban” - mondta el Ábrahám Gergely, a Johnny Walker hazai forgalmazójának, a Diageo kelet-közép-európai vállalati kapcsolatokért felelős igazgatója.

A Keep Walking Magyarország kampány támogatni kívánja a női szerepvállalást, lehetővé téve, hogy a nők tisztán és jól látható nyomokat hagyjanak maguk után, amit a társadalom meglát, meghall, követ és elismer.

“Az előrelépés számomra folyamatos fejlődést, tanulást, önfejlesztést és öntudatosságot jelent. Emellett azt is, hogy ha kudarccal nézünk szembe, álljunk helyt és haladjunk tovább előre. Ennek a világnak ugyanis óriási szüksége van még több női energiára” - mondta Péterfy Bori, színész-énekes, aki a beszélgetés során azt is megjegyezte, hogy szerinte

a rock'n roll lelke maga a whiskey.

“Az egyenlőség számomra kölcsönös támogatást jelent, azaz azt, hogy bizonyos helyzetekben néha a feminin, néha a maszkulin oldalunk felé kell fordulnunk és támogatnunk kell egymást ebben” - tette hozzá Tomcsányi Dóri divattervező.

A július elején elstartoló Keep Walking Magyarország kampánnyal elsőként a magyarok tényleges lábnyomok formájában találkozhatnak majd, amelyek erős és erőteljes nők nevét viselik. A lábnyomokon elhelyezett QR-kódok egy virtuális valóságot alkalmazó weboldalra vezetik a felhasználókat, ahol a lábnyomok megelevenednek és röviden bemutatják azoknak a nőknek a történetét, akik hátrahagyták a nyomokat.

A kezdeményezést jól ismert hazai művészek, sportolók, divattervezők, írók és más hősök vezetik be a köztudatba azzal a céllal, hogy minél többen csatlakozzanak, és osszák meg saját történetüket az oldalon.

“Ingoványos talajra nem építhetjük a fejlődést. Ehhez megfelelő oktatásra, a mentális egészség megalapozására, önismeretre és az empátia gyakorlására van szükségünk. Bármi mással csak a tüneteket kezelnénk, nem magát a valós problémát” - mutatott rá Szabó Anna Eszter, író.

A kampány július 1-jén indult Budapesten, de szeptembertől a lábnyomok feltűnnek majd más európai nagyvárosokban is. Magyarországon a kezdeményezést a helyi ‘WALKER’-ek, azaz Péterfy Bori énekes, színész, Illés Fanni paralimpiai aranyérmes, Ráskó Eszter stand-up komikus, Tomcsányi Dóri divattervező, Szabó Anna Eszter író és Lábas Viki zenész képviseli majd. A Keep Walking Magyarország kampányt a Zwack Unicum Nyrt, a DEPT® digitális ügynökség és a Publicis Groupe Hungary hozta létre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!