2024. június 15. 16:41
Nem Karácsony Gergely, sem Vitézy Dávid, hanem Szentkirályi Alexandra költötte legtöbbet főpolgármester-jelölti kampányára.
2024. április 13. 08:09
Szervezetfejlesztés a feladat 25 milliárd forintért cserébe.
2024. március 8. 12:27
Március 8-án, Nőnapon debütál a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója. Az egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.
2023. október 4. 16:11
Úgy tűnik, a kormány nem elégedett a csúszópénz kiszorításának ütemével az egészségügyben, mert hálapénzzel kapcsolatos edukációt támogató szemléletformáló kampányt írt ki a Nemzeti Kommunikációs Hivatal.
2023. július 5. 15:13
A világhírű szeszesital-márka izgalmas új kampánya inspiráló nőket mutat be, rávilágítva a történeteikre, pozitív példát állítva bárkinek. A nemzetközi kampányhoz Magyarországon - többek között - olyan nevek csatlakoztak, mint Péterfy Bori, Szabó Anna Eszter és Tomcsányi Dóri.
2022. november 8. 17:48
A Reklámszövetség igazat adott Gelencsér Ferencnek, a Momentum elnökének, aki szerint ízléstelen és hazug, hogy bombaként ábrázolja a kormány az Oroszország ellen bevezetett uniós szankciókat az új nemzeti konzultációt reklámozó fotón.
2021. július 27. 12:03
Az utcai plakát-versenyt egyelőre fölényesen nyeri a kormányoldal, a reklámköltések döntő többsége pedig a NER vállalkozóihoz vándorolnak.
2020. július 10. 08:32
A hirdetésekben elektronikai és háztartási gépeket mutogattak azzal, hogy akár 80 százalékos kedvezménnyel kaphatók, a valóságban csak ruhákra, focilabdákra vonatkozott az ilyen mértékű leárazás.
2019. január 30. 09:20
Balásy Gyula cégeire vár még feladat.
2019. január 19. 08:03
7 éve kis fokozaton működő rendezvényszervező cégbe szállt be a kormányzati propaganda első számú ügynökségének tulajdonosa, Balásy Gyula.
2018. szeptember 12. 19:45
A Nike legújabb kampányába egy megosztó személyiséget, az amerikai focista Colin Kaepernicket választotta egyik fontos reklámarcának. Az első pillanatban bevállalós húzás azonban a jelek szerint végtelenül számító volt.
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!
BÉRkalkulátor 2025 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor