E-mailen küldtünk egy linket - kérjük, ellenőrizze postafiókját.
Sok éve dolgozunk ezért, és most elérkezettnek látjuk az időt arra, amiről már többször írtunk, beszéltünk: a minőségi tartalmainkat előfizetésért kínáljuk olvasóinknak. Cikkeink túlnyomó többsége továbbra is szabadon olvasható marad, de hiszünk abban, hogy a kiegyensúlyozott, sokoldalú, komoly munkával készülő cikkeink elnyerik olvasóink tetszését, és az olyan szakmai elismerések, mint a Minőségi Újságírásért Díj mellett méltónak találtatunk az Ön előfizetésére is.
2020. július 10. 08:32
A hirdetésekben elektronikai és háztartási gépeket mutogattak azzal, hogy akár 80 százalékos kedvezménnyel kaphatók, a valóságban csak ruhákra, focilabdákra vonatkozott az ilyen mértékű leárazás.
2019. január 30. 09:20
Balásy Gyula cégeire vár még feladat.
2019. január 19. 08:03
7 éve kis fokozaton működő rendezvényszervező cégbe szállt be a kormányzati propaganda első számú ügynökségének tulajdonosa, Balásy Gyula.
2018. szeptember 12. 19:45
A Nike legújabb kampányába egy megosztó személyiséget, az amerikai focista Colin Kaepernicket választotta egyik fontos reklámarcának. Az első pillanatban bevállalós húzás azonban a jelek szerint végtelenül számító volt.
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor 2021 ÚJ
CSED, GYED és GYES kalkulátorÚJ
CSOK kalkulátor
BÉR kalkulátor 2021ÚJ
Kisvállalkozói kalkulátor 2021 ÚJ
KATA kalkulátor 2021 ÚJ
KIVA kalkulátor 2021 ÚJ
A Blue Colibri App célja a kezdetektől az volt, hogy átsegítse az itthon még mindig több sebből vérző vállalati belső kommunikációs gyakorlatokat a 21. századba. Aztán tavaly márciusban beütött a koronavírus, és úgy érezték, a saját cégük építése ebben a helyzetben már nem lehet az egyedüli cél, így létrehoztak egy ingyenes alkalmazást, mellyel a leginkább küszködő vállalkozásoknak segítettek, hogy a felfordult világban is működőképesek maradhassanak, majd beszálltak egy projektbe, ahol egyszerre támogatták egy teljes szektor állástalanná lett dolgozóit és a munkaerőhiánnyal küzdő intézményeit. És közben a várakozásaikat messze felülmúló sikereket arattak.
Egy szokatlanul barátságtalan időjárással megvert évben, nehéz évjáratban indult útjára tíz évvel ezelőtt a Schieber Pincészet, a kezdeti nehézségek azonban így sem tudták elvenni a kedvet a továbbiaktól. Schieber Anita és férje, Schieber Markus tudatos technológia-fejlesztési lépésekkel, elhivatottsággal, tapasztalatszerzéssel vágott neki a megmérettetésnek, amely a borbarátok kegyeiért zajlik. A tudatos beruházások, a minőségre törekvés és a küldetéstudat meghozta az eredményeket is. A Schieber borok több rangos díjat elhoztak már, Schieber Anita mégis arra a legbüszkébb, hogy a szekszárdi borvidék messze földön híres borászokból álló mezőnye tavaly a borvidék legjobbjának választotta a Tabu kékfrankost.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) ötlete alapján döntött az Orbán-kormány az iparűzési adó megfelezéséről a 4 milliárd forint árbevétel alatti cégek esetében. Ebbe a kategóriába az MKIK saját cége, valamint Parragh László MKIK-elnök cége is beleeshet.
Cafeteria kalkulátor ÚJ
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor
Személyi kölcsön
Lakáshitel
Gyorskölcsön
Hitelkiváltás