2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Hónapról hónapra több illatszert vásárolunk.

A válság kitörése óta, vagyis 2008 óta eltelt 6 év és 9 hónap alatt mindössze egyetlen egy olyan hónap volt, amikor a KSH adatai szerint kevesebbet költöttünk éves összehasonlításban illatszerüzletekben. A szinte töretlen növekedést mutató adatsorba egyedül 2011 decembere "rondít bele".

Vagyis a KSH által illatszerüzletek kategóriájába sorolt kiskereskedelmi egységek forgalma mind a 2009-es, mind a 2012-es recessziós évben hónapról hónapra növekedést mutattak. Így nem is csoda, hogy a 2009-es 122,6 milliárdnyi forgalom 2014-re 193 milliárdra nőtt. A teljes kiskereskedelemben pedig az 1,99 százalékos súlyuk a most szeptemberrel záródott 12 hónapban 2,74 százalékra nőtt.

Ugyanakkor a KSH adatai szerint van még egy bolttípus, amely még ennél is dinamikusabb növekedést tudott felmutatni az elmúlt közel 7 évben. Ugyan a csomagküldő és internetes boltok 2009-ben 3-szor is „megbotlottak”, vagyis éves összevetésben alacsonyabb forgalmat generáltak, 2010-től azonban egy-két hónap kivételével kétszámjegyű, gyakran akár 50 százalékos növekedést is el tudtak érni.

Ennek köszönhetően a 2009-es 39,6 milliárdos éves forgalmuk idén szeptemberrel bezárólag éves 203 milliárd forintra nőtt. A kiskereskedelemben betöltött arányuk pedig 0,72 százalékról 2,99 százalékig "futott fel".

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!