2011. február 9. 15:09

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) megszüntette a Magyar Posta ellen indított eljárást a SzerenCSEKK nyereményjáték ügyében - közölte a társaság

A posta közleményében utal arra, hogy a hatóság a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) bejelentése alapján  hivatalból indított eljárást ellenük, miután a civil szervezet megtévesztőnek találta a sárga csekket befizetők körében meghirdetett nyereményjátékot.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a vizsgálat során megállapította, hogy a kampány során a posta mindenben eleget tett a fogyasztóvédelmi előírásoknak, ezért az eljárást megszüntette - közölte a társaság.

A Magyar Posta Zrt. 2010. június 7-én hirdette meg a Csekkről csekkre nyerhet elnevezésű kampányát (SzerenCSEKK), amelyben minden ügyfél, aki az akció időtartama sárga csekket fizetett be valamely postahelyen, kapott egy ingyenes képeslapot, amit ha kitöltött és bérmentesített képeslapként a megadott címre visszaküldött, sorsoláson vett részt.

A Magyar Posta közölte, hogy levélben fordult a FEOSZ-hoz, amelyben kéri a nyilvánosság előtt tett hitelrontó kijelentés visszavonását, és  bocsánatkérést vár.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.