2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Jelentősen, csaknem 40 százalékkal nőtt a világ legnagyobb közösségi oldalát üzemeltető vállalatnak, a Facebooknak az árbevétele a második negyedévben az előző évihez képest, míg nyeresége 9 százalékkal csökkent.

A cég 4,04 milliárd dolláros árbevétel mellett 715 millió dolláros, részvényenként 25 centes nyereséget ért el. A kaliforniai székhelyű közösségi portál nyereségét a mobil üzletág forgalmának növelését szolgáló, és a cég jövőbeni növekedését megalapozó beruházások csökkentették. A második negyedévben erre a célra 2,77 milliárd dollárt fordított a Facebook, 82 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Az idén összességében 55-60 százalékkal tervezi fejlesztési beruházásait növelni a cég.

Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója egy interjúban elmondta, hogy a beruházásokkal új szolgáltatás-csomagok fejlesztését finanszírozzák, olyan, a jövőt megalapozó befektetésekről van szó, mint amilyen például a Messenger volt.

A Facebook 3,83 milliárd dolláros reklámbevételének 76 százaléka mobilreklámokból származott a június végéig tartó három hónapban. A reklámok átlagára 220 százalékkal nőtt, míg a reklámok megtekintésének száma 55 százalékkal csökkent. A vállalatnak a második negyedév végén 10 955 alkalmazottja volt, ami 52 százalékkal több, mint egy éve. Elsősorban a kutatás-fejlesztési részlegben nőtt a dolgozók száma.

A közösségi oldalnak június végén összességében 1,49 milliárd havi rendszerességgel visszatérő felhasználója volt, ami 13 százalékos növekedés az egy évvel azelőttihez képest. Az oldalt napi szinten látogatók száma 17 százalékkal, 968 millióra nőtt júniusban. A felhasználók nagy többsége 1,31 milliárdan mobil eszközökről érik el az oldalt, ami 23 százalékkal több, mint egy éve.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!