A Financial Times beszámolója szerint az ügyfélállományát tekintve a Grant Thornton 2001-2002-es időszakban még növekedni tudott az Auditor-Trak adatai alapján. A tavalyi évben már szerény mértékű csökkenés volt megfigyelhető, az auditor 6 ügyfelet vesztett el. Ezzel szemben az elmúlt időszakban 19 vállalat mondta fel a szerződését. A vállalat számára némi szerencsét jelent, hogy az amerikai piacról csak a bevételei 25 százaléka származik.
Az Auditor-Trak adatait tekintve a Big 4 cégei közül több cég is gyenge évet zárt. Az Ernst & Young és PwC szintén jelentős ügyfélveszteséggel kellett, hogy szembesüljön. A fenti két nagy cég nettó ügyfélállománya 20 céggel csökkent. A legnagyobb nyertes a BDO Seidman volt, a közepes méretű könyvvizsgáló a nettó adatokat tekintve 10 új ügyféllel büszkélkedhet.
Kapcsolódó anyagok
Megszabadulnak kockázatos ügyfeleiktől a nagy auditorcégek
Egységes lehet az uniós könyvvizsgálat
Botrány után auditor csere
Elhagyják az ügyfelek a Parmalat auditorát
A Grant Thornton, a csődbe jutott Parmalat egykori könyvvizsgálója is megérzi az ügyfél vesszőfutását. A tengerentúlon több ügyfele hagyta el az auditort.