1p

A lakossági és a közigazgatási ügyfeleknek fenntartott hívószámok is.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendelete alapján, 2017 év végén megszűnnek a Magyarországon használt 06-40-es előhívójú „kék számok”. Ez a változás az E.ON telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit is érinti, áll a vállalat pénteki sajtóközleményében.

2017. december 4-től az E.ON lakossági ügyfelei a következő telefonszámokon intézhetik ügyeiket.

vezetékes telefonról:

  • áram lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 400
  • gáz lakossági ügyfélszolgálat: 52 512 401

mobil telefonról:

  • áram lakossági ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 600
  • gázhálózati ügyfélszolgálat: 20/30/70 45 99 711

A telefonos ügyfélszolgálat továbbra is munkanapokon reggel 7.30 és este 20.00 óra között fogadja folyamatosan a megkereséseket.

A közigazgatási ügyfelek részére fenntartott ügyfélszolgálati telefonszámok 2018. január 1-től változnak meg:

  • az E.ON Közigazgatási Vonal a 06 80 262 000-ás számon érhető majd el
  • az E.ON Közvilágítási hibabejelentő új telefonszáma 06 80 200 636

Az E.ON Közigazgatási Vonalon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8.00-16.00 óra között, pénteken 8.00-13.30-ig várjuk közigazgatási ügyfeleink megkeresését.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!