2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy friss kutatás szerint a nyaralás során a megkérdezettek 52,4 százaléka számára fontos szempont az internet.

A PayPal és a GfK közös felmérése szerint az internet a megkérdezettek 71,7 százaléka szerint nagy szerepet kap az utazás megtervezésében, és 52,4 százalék számára fontos az út során is. A nyaralás során ugyanis több ok miatt is előszeretettel használjuk az internetet. Az online szolgáltatások közül

  • 34,8 százaléka a megkérdezetteknek a legjobb vendéglátóhelyeket, turisztikai látnivalókat próbálja megtalálni,
  • 32,3 százalék a térkép használja, vagy útvonalat tervez,
  • 16,3 százalék a közösségi oldalakon tartja a kapcsolatot a barátokkal, családtagokkal,
  • 1,3 százalék pedig a munkahelyi levelezését ellenőrzi.

Azonban nemcsak a nyaralás során, de a nyaralás tervezésekor is különösen nagy szerepet kap az internet elsősorban azért, mert nincs alternatívája, ha a legjobb ajánlatokat akarjuk megtalálni. Másodsorban pedig részletes információkat keresünk az utazásunk célállomásáról (általános árszint, étkezési lehetőségek, turisztikai látnivalók, egészségügyi kérdések, vámok, vízum stb.).

A kutatás alapján idén az online csatornák mindkét esetben népszerűbbnek bizonyultak, mint a hagyományos megoldások. Például, a lakosságnak csupán 12,5 százaléka keres ajánlatokat, és 15,4 százalékuk pedig részletes információkat utazási irodákban személyesen vagy telefonon, míg ugyanezeket az információkat 32,9 százalék és 25,4 százalék keresi utazási irodák weboldalán, vagy közösségi média profiljukon. Természetesen a keresőmotorok és az önálló utazási oldalak is nagyon népszerűek, a válaszadók 82,4 százaléka keres ezeken információkat.

A szálláshelyek kiválasztása során továbbra is az ár (62,4 százalék) és az ajánlatok online értékelése/barátok véleménye a legfontosabb szempont (32,6 százalék). Ugyanakkor a WiFi kapcsolat is elsődleges szempont a magyarok több mint 19,1 százaléka számára. Ennek megfelelően a levelezéshez való hozzáférés, a közösségi média és az egyéb online szolgáltatások fontosabbak, mint a városközponttól való távolság (14,7 százalék). A kutatás rámutat arra is, hogy fontos számunkra, hogy egy szálláshelyen milyen fizetési lehetőségek közül választhatunk – ezt a válaszadók 30 százaléka értékelte a legfontosabb döntésbefolyásoló tényezőnek.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!