2p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) igazgatója szerint az idei kgfb-kampányban már látszani fog a hatása a jegybank új, a biztosítási elektronikus felületekre vonatkozó ajánlásának hatása. Nagy Koppány az M1 aktuális csatorna vasárnap reggeli műsorában elmondta: a 43 pontból álló, szeptembertől minden biztosításra alkalmazandó ajánlást az MNB honlapján is közzétették.

Nagy Koppány a jegybank hét közben tartott háttérbeszélgetésén azt mondta: az MNB azt szeretné az ajánlásokkal elérni, hogy az ügyfelek a valós igényeikhez igazodó biztosítási szerződéseket kössenek. Az igazgató az ajánlások kiadását indokolva jelezte, hogy a leendő ügyfelek 56 százaléka már az interneten hasonlítja össze az ajánlatokat, és 39 százalékuk vásárol terméket az internet segítségével. A biztosítási területen belül a top 5 online alkusz közvetíti a kgfb-szerződések 54 százalékát, s a biztosítások értékesítésének 32 százaléka köthető ezekhez az alkuszokhoz - tette hozzá.

Az MNB-igazgató az M1 aktuális csatorna vasárnapi műsorában kiemelte: az online közvetítők már több mint tíz éve jelen vannak a piacon, a jelenlegi jogszabályi környezet meghatározza a közvetítés kereteit, ugyanakkor voltak problémák abból adódóan, hogy egyes szabályokat miként lehet betartani az online felületen.

Az igazgató kiemelte: a biztosítások megkötésekor nem csak az ár, hanem a minőség is fontos. Ezért az ajánlások között azt is rögzítették, hogy az oldalak ne csak az árat, hanem a szolgáltatásokat is hasonlítsák össze - mondta Nagy Koppány.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!