A projekt menedzsmentben, és a teljes projekt során megfelelő súllyal jelenjenek meg a belső szakemberek, akik folyamatosan szem előtt tartják a vállalat érdekeit, és kellő tapasztalattal rendelkeznek a vállalat üzleti és informatikai folyamatairól.
Az előzőekben a vezetői információs rendszerek bevezetése során jellemzően felmerülő kérdéseket, szempontokat vettük végig. Arra törekedtünk, hogy legfontosabb kérdéskörökkel megismertessük az olvasót és bepillantást nyújtsunk a rendszerbevezetés során felmerülő kérdések részleteibe. Aki napjainkban vezetői információs rendszer kialakításába fog, vagy meglévő rendszerét alakítja át a rengeteg lehetőség mellett számtalan potenciális buktatóval találkozhat. Reméljük cikkünk a gyakorlatban is hozzájárul a lehetőségek jobb átgondolásához és a buktatók kikerüléséhez azzal, hogy átgondolásra készteti az olvasót a teljes folyamat vonatkozásában a bevezetési döntés meghozatalától a szállító és a bevezetési módszerek kiválasztásán keresztül az erőforrások megválasztásáig és a célok pontos meghatározásáig.
Vezetői információs rendszerek - gyakorlati útmutató - 2. rész
A bőség zavarával néz szembe az a vezető, aki új információs rendszer kialakításába fog - saját maga és vállalkozása számára. Merre induljon, milyen szempontokat vegyen figyelembe a rendszer és a szállítója, bevezetője kiválasztásakor, illetve a bevezetés során? Cikkünk szerzői ezekre a kérdésekre válaszolnak a következőkben.