1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A cél nem a takarékosság, hanem a leállás után felszabaduló néhány jármű és a személyzet forgalmasabb vonalakra irányítása.

Nem egészen egy nappal ezelőtt hivatalos megerősítést nyert, hogy a MÁV-Start, illetve az Építési és Közlekedési Minisztérium 10 vasúti mellékvonalat zár be Magyarországon, a hvg.hu pedig arra hívja fel a figyelmet, hogy ezek között három olyan is van, amelyet maga az Orbán-kormány nyitott újra, miután a 2010 előtt bezárták.

Ez a három vonal

  • 47 (Dombóvár―) Godisa―Komló,

  • a 98 Abaújszántó―Hidasnémeti,

  • és a 114 (Fehérgyarmat―) Kocsord alsó―Csenger,

ráadásul a A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) úgy tudja, hogy a listán eredetileg 13 mellékvonal szerepelt,

  • a 14 (Pápa – Csorna), 

  • a 66 (Villány – Mohács),

  •  és a 113 (Fehérgyarmat – Zajta) 

is. Állítólag csak azért tartják meg őket, mert jelentős az eltérés a vonalvezetésben a közút és a vasút között, a vasút pedig még mindig gyorsabb.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!