1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A cél nem a takarékosság, hanem a leállás után felszabaduló néhány jármű és a személyzet forgalmasabb vonalakra irányítása.

Nem egészen egy nappal ezelőtt hivatalos megerősítést nyert, hogy a MÁV-Start, illetve az Építési és Közlekedési Minisztérium 10 vasúti mellékvonalat zár be Magyarországon, a hvg.hu pedig arra hívja fel a figyelmet, hogy ezek között három olyan is van, amelyet maga az Orbán-kormány nyitott újra, miután a 2010 előtt bezárták.

Ez a három vonal

  • 47 (Dombóvár―) Godisa―Komló,

  • a 98 Abaújszántó―Hidasnémeti,

  • és a 114 (Fehérgyarmat―) Kocsord alsó―Csenger,

ráadásul a A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) úgy tudja, hogy a listán eredetileg 13 mellékvonal szerepelt,

  • a 14 (Pápa – Csorna), 

  • a 66 (Villány – Mohács),

  •  és a 113 (Fehérgyarmat – Zajta) 

is. Állítólag csak azért tartják meg őket, mert jelentős az eltérés a vonalvezetésben a közút és a vasút között, a vasút pedig még mindig gyorsabb.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!