Az Európai Unió versenyhatósága hétfőn engedélyezte az olasz-amerikai Fiat-Chrysler Automobiles (FCA), valamint a Peugeot, a Citroen, az Opel, a Ds és a Vauxhall márkák anyacége, a PSA autóipari csoportok egyesülését, amivel a világ negyedik legnagyobb autóipari csoportja jön létre.
A versenyhatóság azonban feltételként előírta, hogy a PSA-nak ki kell terjesztenie együttműködési megállapodását a Toyota céggel, ami részben azt jelenti, hogy egyik franciaországi gyárában több kisteherautót kell gyártania a Toyotának. A másik feltétel pedig az, hogy a két autógyártónak nagyobb mértékű hozzáférést kell biztosítania a versenytársaknak szervizelési és fenntartási hálózataikhoz. Az egyesülési folyamat várhatóan 2021 első negyedévében zárul le, és ezzel a negyedik legnagyobb autógyártó csoport jön létre a Volkswagen, a Renault-Nissan-Mitsubishi és a Toyota után. A PSA-FCA azzal számol, hogy az egyesüléssel évi mintegy 5 milliárd dollár költséget takarít meg.