2p

Az elmúlt években a kínai elektromos autógyártók valósággal letartolták Európát. A modellkínálat már-már zavarba ejtő, és nem is fenntartható hosszú távon. A kínai nyomulásra a magyar tőzsde autós cége, az AutoWallis is reagál, amely egyre több távol-keleti márkára veti ki hálóját.

Még mindig nagyon rossz az európai autóipar megítélése, ezért a szektorban szereplő vállalatoknál is az átlagosnál több most a bizonytalanság – hangzott el az AutoWallis Befektetői napjának elemzői kerekasztal-beszélgetésén. A keresleti oldali problémák talán könnyebben összefoglalhatók. Az elmúlt évek inflációs sokkja elbizonytalanodást okozott a fogyasztókban, akik, amint növelni tudták a bevételeiket, inkább megtakarítottak, semmint elköltötték a pénzüket – erről ír a lapcsaládunkhoz, a Klasszis Médiához tartozó Privátbankár.hu.

A kínálati oldalon számos nehézséget felsorolhatunk. Ezek közül az egyik legnagyobb, hogy a kínai autógyártók valósággal elözönlötték modelljeikkel az európai piacot, részben a túlzott uniós zöld szabályozások hatására. A trendekre a magyar tőzsde autós cége, az AutoWallis is reagált, amelynek értékesítői hálózatában már több nagy kínai modell is megtalálható (BYD, XPENG, NIO, Farizon). Hogy mi indokolja ezt a stratégiát, és mire számít a jövőben a kínai gyártóktól az AutoWallis vezérigazgatója, arról a Privátbankár.hu cikkében olvashatnak.

Miként arról is, hogy miért számít szerte Európában nyomottnak az autóipari cégek árfolyama, és milyen tempóban növekszik a kontinensen az elektromos, és egyéb alternatív hajtásláncú járművek részaránya.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!