Az AMEC (Association for Measurement and Evaluation of Communication) tömöríti a nemzetközi piacvezető, kommunikációs hatékonyság-méréseket és -elemzéseket nyújtó vállalatok nagy részét. Az AMEC tagságra kizárólag szakmai alapon lehet pályázni, így aki elnyeri a tagságot, az egyfajta mérési ISO minősítést kap. A felvétel elbírálásánál vizsgálják többek között a nemzetközi mérési sztenderdek meglétét, az elemzési metodikát, módszertant, valamint a megfelelő ügyfélreferenciákat és mérési folyamatokat.
A szervezet egyik nem titkolt célja 2007-ben a kelet-közép-európai régió irányába történő terjeszkedés. A Newzeus regionális parterként workshopok, konferenciák szervezésén, mérési irányelvek, "white paper" dokumentumok kiadásán keresztül járul majd hozzá az AMEC célkitűzéseinek megvalósulásához.
Az AMEC tagjai több mint 10 országban vannak jelen, Európában, Ausztráliában és az Egyesült Államokban. A Magyarországon egyedinek számító, tartalomelemzést nyújtó Newzeus olyan ügyfelekkel büszkélkedhet, mint például a Coca-Cola, a British American Tobacco, a Michelin és a Kékkúti Ásványvíz Kft.