2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Németországban jelentősen visszaesett a fiatalok által igen kedvelt alkoholos üdítők fogyasztása azóta, hogy tavaly augusztusban külön adót vezettek be az italra - ismertette Spiegel két piackutató intézet felmérését.

A nürnbergi Information Resources adatai szerint a németországi élelmiszer üzletekben (az Aldi nékül) idén januárban és februárban 65 százalékkal kevesebb alkoholos üdítőt adtak el, mint egy évvel korábban.

Nagyjából hasonló eredményre jutott az AC Nielsen piackutató is: tavaly július és december között 60 százalékkal esett vissza az értékesítés az egy évvel korábbihoz képest. Ugyanakkor a Nielsen felméréséből az is kiderül, hogy miközben az alkoholtartalmú üdítők fogyasztása 16,5 millió literrel csökkent, a kevert söröké 11,1 millió literrel emelkedett.

Németországban az utóbbi években jelentősen nőtt az alkoholtartalmú üdítők fogyasztása: miközben 1998-ban a 14-29 éves korosztálynak mindössze 9 százaléka fogyasztott ilyen italt, tavaly már 42 százaléka. Különösen a kiskorúak körében kedvelt az ez ital, mert kevésbé érződik benne az alkohol. (MTI)

Kapcsolódó anyagok
Rózsaszín whiskyvel bombázzák a női fogyasztókat
A fiatalok kedvéért bolondítja meg italait a világ legnagyobb sörgyára
A gyerekek is nyakalhatják az alkopop italokat Ausztriában
A fiatalok éltetik az alkopop piacot

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!