A társaság 2006-ban 10,8 milliárd forint árbevételt ért el, amiből a bébiétel üzletág 650 millió forinttal részesedett - mondta az Univer vezérigazgatója. A magyar bébiétel piac Magyarországon mintegy hárommilliárd forintot tesz ki.
Az új termékek kifejlesztésére mintegy harmincmillió forintot költöttek, míg az idén a bébiétel termékek marketingjére mintegy negyvenmilliót, az ezzel összefüggő beruházásra 180 millió forintot fordítanak: két üvegrakó robotgépsort és fagyasztókat vásárolnak.
Molitórisz Károly közölte: bébiételeik felét a belföldi piacon értékesítik, míg a másik felét exportálják, elsősorban Oroszországba, újabban Romániába. Utalt arra, hogy az Univer cégcsoport tavaly 22 milliárd forintos árbevétel mellett 1,3 milliárd forint adózás előtti nyereséget ért el. A 2005-ös pénzügyi eredmények is szinte azonos számokat mutattak, és az idei várakozások is a múlt évi árbevételt és nyereséget vetítik előre.
Az Univer Product Zrt. árbevétele a 2005-ös 9,8 milliárd forintról a múlt évben 10,5 milliárdra emelkedett, melyet az idén csaknem 11 milliárd forintra növelnének. Az adózás előtti nyeresége a társaságnak két éve 810 millió forint volt, amelyet a múlt évben megismételtek, és az idén is hasonló összeget várnak.
A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy új bébiétel termékcsaládjuk nem tartalmaz tartósítószert, ízesítőket, hozzáadott cukrot, glutént, tejfeherjét, tejcukrot, lisztet és más allergiát okozó összetevőket sem.