A hipógyártó óriás népszerű, nagy hipermarketekben is árusított brandet kíván faragni a felvásárolt vállalkozásból. A folyamat közben a Clorox vezetői szeretnének a kis cégnél alkalmazott szokatlan praktikák közül is ellesni párat, ezek nagy része ugyanis a környezet megkímélésére irányul - írja az International Herald Tribune.
2000 és 2007 között a Burt's Bees éves bevételei 23 millióról 164 millió dollárra emelkedtek, s elemzők szerint ennél még sokkal nagyobb lehetőségek rejlenek a cégben, a fogyasztók ugyanis egyre tudatosabban orientálódnak a környezettudatos vállalatok felé.
Az elmúlt néhány évben több óriáscég is felismerte ezt, s ennek megfelelően több, a környezettudatosságáról és természetességéről ismert társaság esett felvásárlás "áldozatául". A Body Shop például a L'Orealé lett (1,4 milliárd dollárért), a Colgate Palmolive pedig százmillió dollárt adott a természetes fogkrémet és dezodort gyártó Tom's of Maine 84 százalékáért.