Tükröt kell tartani a szolgáltató elé
[ajanlo=1354][igazitas=left/]"A szakmai presztízs növelése mellett a díj megszerzésének előnyei közé tartozik, hogy a szakmai szövetségek három éven keresztül népszerűsítik a nyertes szolgáltatókat" - mondta Trencsényi Mariann. "Ez idő alatt azonban az OIB többször is váratlan ellenőrzéseket tarthat az érintett éttermekben és szállodákban. A tapasztalatok függvényében a díjat akár vissza is lehet vonni.
Tükröt kell tartani a szolgáltató elé
A minősítési rendszer működését idén egy pilote-program keretében tesztelték az önként jelentkező szállodák és éttermek segítségével.
[ajanlo=1355][igazitas=right/]"Rendkívül fontos szerepet játszik a turizmusban a minőség" - mondta az mfor.hu-nak Kozma Kálmán, a budapesti Gundel Étterem üzletigazgatója. "A díj elnyeréséhez olyan követelményrendszernek kell megfelelni, amely lényegében egy tükröt tart a szolgáltató elé. Többek között az sem mindegy, hogy milyen a munkatársak jövőképe, elkötelezettsége. A díj a bizalom jele, ami a vendégek számára is eligazodást ad."
Hasonlóan vélekedett lapunknak Glaser Gyula, a hőgyészi Gróf Apponyi Kastélyszálló igazgatója is. Szerinte a program segítségével a vállalkozás felmérheti piaci pozícióját és azt, miben kell változtatnia ahhoz, hogy a vendégek még nagyobb bizalommal forduljanak a szolgáltatóhoz.
Kiss Gergely