A világ második legnagyobb hamburgerese megnevezte azt a 650 brit éttermet, amely miatt estek az eladásai, miközben az egész világon erősödik az egészséges ételek piaca - közli a Guardian.
A Burger King vezérigazgatója, John Chidsey közölte, hogy a társaságnak 3 millió dolláros (1,6 millió fontos) tőkeinjekciót kell véghezvinnie, hogy megerősítse a brit üzleteket.
Chidsey hozzátette, hogy a cég már tett lépéseket, hogy egészségesebbé tegye ételeit - például Nagy-Britanniában nem tesz sót a sült krumplira, csak ha a vásárló kéri. Egy gyerek menü pedig tejből, szőlőből és almából áll. Ezen kívül a vásárlók extra salátával és paradicsommal megrakott hamburgereket is vehetnek.
A Burger King problémáival ellentétben a cég nagyobb riválisa, a McDonalds a múlt hónapban azt közölte, hogy Nagy-Britanniában megerősödtek az eladások, miután átalakították az éttermeket, új marketingstratégiát alkottak, és lehetővé tették olyan ételek választását, mint a répapálcikák, az almamártás és a diós saláta.