A megyei napilap szerint a 203-as kilométernél már az aszfalt is megrepedezett, és csak idő kérdése, mikor szakad le a sávszél.
"Szakszerűtlenül és gyenge minőségben elkészített a földmű" - mondta Keleti Imre útépítő mérnök, aki szerint hiányzik a vízvezető szegély a pályaszélről. Úgy véli, a közútkezelő magatartása is aggályos: „Gondatlan a közútkezelő, mert ilyen állapotok mellett a szélső forgalmi sávot balesetveszélyes padka és rézsűk miatt le kellett volna zárni. Addig, amíg a padka- és rézsűromlásokat helyre nem állítják, és ki nem építik pótlólag azt a vízelvezető rendszert, amit ez a négy forgalmi sávos út igényel" - magyarázta.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. úgy nyilatkozott: tudnak a problémáról, és azonnal figyelmeztették a mérnököt, aki felszólította a kivitelezőt, hogy készítsen javítás-technológiai utasítást. A jövő héten lesz a helyszíni bejárás, ezt követően tudják megmondani a garanciális javítások pontos idejét és időtartamát, írja a Délmagyarország.