1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2006-ban az internetszolgáltatással volt a legtöbb, a mobillal a legkevesebb problémája a magyarországi ügyfeleknek. A hatóság adatai szerint az internet-előfizetők csaknem fele fordult valamilyen panasszal szolgáltatójához – adta hírül a Népszabadság.

A világhálón lógók 42 százaléka élt panasszal a tavalyi évben, míg a vezetékestelefon-szolgáltatással az előfizetők 28 százalékának, a kábeltelevízióssal pedig közel 15 százalékuknak volt problémája. A mobiltelefon-szolgáltatással az ügyfelek kevesebb mint három százaléka volt elégedetlen.

A panaszok legnagyobb része a szolgáltatásminőséggel volt kapcsolatos, és míg a kábelszolgáltatóknál a panaszok nagy része jogos volt, a vezetékestelefon-szolgáltatóknál a felük sem. A javításban utóbbi cégek voltak a leggyorsabbak, átlagosan 18 és fél órával, a mobilosok közel 23, a kábeltévés cégek több mint 30, az internetszolgáltatók pedig 40 és fél órán belül intézkedtek.

Az ügyintézésre a mobilszolgáltatóknál volt a legkevesebb panasz: ezer ügyfélre mindössze 0,67 jutott, míg a kábeltelevíziós cégeknél három, az internet- és a vezetékestelefon-szolgáltatóknál 9,5, illetve 10 panasz érkezett - közölte a Népszabadság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!